fredag 21. september 2012

Pakke i Posten!

Hei :-)

Idag fikk jeg pakke i posten bra Makeup Mekka. Jeg hadde bestilt litt ekstra koster og en ansiktskrem. De har nå fått egen hudpleie serie!

Du finner denne serien her 

Ansiktskremen jeg bestilte var Rich Restoring All In One Cream. Den koster kun 129 kroner.

Den er myk og god og lukter godt. Det virker som den gir god fuktighet til huden, den er da til tørr og dehydrert hud. Nå som høsten er kommet så tørker huden min fullstendig ut og det blir verre på vinteren.  Det blir da spennende å prøve denne i år. Jeg prøver ny hvert år siden ingen kremer blir gode nok.
Dette står det om kremen hos Makeup Mekka:

"Mykgjørene kraftfull ansiktskrem som gir svært gode resultater til en tørr, dehydrert og stresset hud,kraftfull krem"


Slik ser kremen ut. Størrelsen er 30 gr. Ut ifra konsistensen så tror jeg den varer en stund!


Kremen har ingen parabener eller parfyme. Den inneholder også Aloe Vera ekstrakt.


Jeg bestilte også Børster fra samme plass. Har prøvd noen av disse før da jeg tok med meg ett par fra 20 kroners salget de hadde på tirsdagen.De virker supergode. De består av geitehår,naturhår og noen er syntetiske. Innlegget om hva jeg kjøpte på tirsdagen kommer senere idag. Litt forsinket :-(
Disse 12 børstene koster kun 299 ,- nå . De har en verdi på 1078 kroner!
Du finner disse Her . Fikk også med 2 Pakker med Brush Guard disse beholder børstenes form under tørking, etter du har vasket dem. De koster 29,50,- pr stk og jeg fikk 2 stk gratis! Finnes her


Makeup Mekka anbefaler jeg. De har gode produkter til lav pris. Personalet er også kjempe hyggelige og hjelpsomme både på facebook og i showrommet i Oslo







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar