fredag 21. september 2012

Makeup Mekka besøk


Ja det er det jeg handlet på Makeup Mekka på tirsdagen + ett makeup belte. Ett makeupbelte er greit å ha hvis man skulle få noen oppdrag. Da blir jobben så mye enklere! Jeg er jo som sagt utdannet hudpleier og har hatt litt makeup ved siden av. Har ikke tatt noe bilde av det,men du finner det her.
Kan dere tro at de solgte det for 20?? Det er vanvittig billig!


Jeg handlet også noen koster . De rosa har jeg fra før,men tanken var å gi di i gave:) kanskje til noen der ute??? Kostene er ihvertfall kjempegode. Det er en blender brush ,en øyeskyggekost og liner/smudger brush .De er nå også på salg på nettsiden til Makeup Mekka til 39 kroner:)
Den lille hvite flasken er en face mist! Helt luktfri og uten parabener.
og til slutt den fantastiske Luminizer Highlighter. Det er en honningfarger highlighter som gir en fantastisk glød! Den koster 79 kroner.

Blush palette. Denne kjøpte jeg for 50 kroner. Har prøvd en av de og syntes de ga mye farge.Har ikke funnet den på nettet.
Lip gloss palette . Denne kjøpte jeg også til 50 kroner. Her er noen av fargene bare for moro skyld. Denne finner jeg heller ikke på nettsiden

Imorgen skal jeg fortelle om noen fantastiske produkter fra The Body Shop


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar