mandag 24. september 2012

ArtDeco Makeup Norge har konkurranse

Er du på facebook?
Da anbefaler jeg å ta en titt inne på facebook siden til Artdeco Norge hvor du kan være med i trekningen av valgfri Makeup for 1000 kroner!

Her kan du gå inn :ArtDeco Makeup Norge Facebook

Det er bare å like og dele:-)

Når jeg kommer over slike konkurranser så vil jeg dele det med dere.

Makeup Mekka har også kjempetilbud idag med første mann til mølla prinsippet

Du kan får Bright Luminizer Highlighter + rouge kost  til kun 19 kroner!

Jeg har lagt min elsk på denne highlighteren og anbefaler den på det sterkeste og du får en fantastisk glød av den. Hvem vil ikke ha det nå som høsten er kommet, og man vil helst beholde gløden og fargen fra i sommer:)

Du finner tilbudet her:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar