mandag 14. januar 2013

Mango Body Butter

Hei:)

Idag skal jeg gi dere min vurdering av bodybutters fra The Body Shop!

Jeg har hittil prøvd noen av body butterne fra The Body Shop. Det som jeg syntes er best med disse,er at du lukter som frukten,nøttene etc
Mange har i disse tider utviklet sine egne body Buttere,men den orginale er fra Body shop og det syntes!
Har selv prøvd fra andre produsenter og de kommer ikke i nærheten av disse. Min vurdering av de forskjellige tilpasset min tørre hud.

Har prøvd disse.

Kakao Body butter

Denne syntes jeg er suuuper! Den gir masse fukt til min tørre legger. Duften er herlig! Jeg elsker alt som har kakao i seg! Men jeg er ofte ute etter en mer fruktig duft og syntes denne kanskje lukter litt lite for min del. Denne har også så mye fukt i seg ,at en del gravide bruker denne mot strekkmerker! Den er også herlig da den "smelter" på huden ved 37 grader:)

Shea Body Butter

Denne er også kjempegod på tørr hud og også best selger innenfor bodyshop i Norge. Den er ganske nøytral i duften og går til begge kjønn! Fantastisk god. Shea smøret fra Ghana er en ingrediens som går igjen i mange av produktene hos The Body Shop. Det gjelder også Kakao. og begge er fra solidarisk handel. Shea body butter er en yndling hos mange men desverre ikke hos meg. Igjen den dufter for lite for min smak og jeg syntes den er litt for fet. 

Olive Body Butter

Denne er best selger i verden. Den er for de med normal til tørr hud. Derfor også lettere i konsistensen. Den dufter ganske nøytral og man får en ren følelse! Super til begge kjønn. Ikke min favoritt men en favoritt hos veldig mange andre! 

Mango Body Butter


Super duper herlig!!! For en fantastisk duft og denne er til veldig tørr hud men fortsatt veldig lett i konsistensen. På vintertid kan den til tider bli litt for lite,men har man denne i skapet er det vanskelig å la vær. Jeg elsker Mango!

Strawberry Body Butter


Denne dufter som jordbær! Søt og god og en favoritt hos de yngste. Dufter er god på huden ,men blir best etter ca 15-20 minutter! For normal hud og derfor ikke den beste på fuktighet hvis man sammenligner den med de andre.

Min favoritt blant disse 5 er Mango Body Butter.  5 nye presenterer jeg imorgen:-)

Jeg anbefaler alle til å prøve ett skikkelig body butter fra The body shop. dette er den orginale og er absolutt best på duft:-)

Ha en fin dag alle sammen






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar