søndag 21. oktober 2012

African Red Tea Anyone??

TEST: 

Ole Henriksen - African Red Tea Exfoliating Lip Salvation


Jeg har hatt denne en stund,men har igrunn ikke gått inn for å bruke den selv om jeg egentlig er veldig fornøyd med den!

Førsteintrykk av denne var at denne lukter godt ,og at man faktisk kan ha den på til vanlig uten at det ser ut som en skrubb. Det ser kun ut som jeg har på meg en leppepomade med en fin rødfarge

Leppene ser friske ut med den på. Den gir fukt og mykgjør leppene. Den er uten pretolium og den inneholder stappfull av antioksidanter og oljer.

den inneholder jojobaolje,solsikkefrøolje,mango seed butter,forskjellige  sitrus frukter,bergamot og mandelolje
Den er uten parabener og best av alt-1 Ole Henriksen tester ikke på dyr

Denne går til alle uansett hudtype. 
Jeg kjøpte den på esthetique som nå har blitt "Kicks" der jeg faktisk ikke har funnet den igjen??? jeg kjøpte den for 180 kroner og den er superdrøy! verdt hver eneste krone:-)
Skal dere kjøpe en leppeskrubb så er denne tingen
ett alternativ er The body shop sin Lip Scuff til 119 kroner,den er god men kan ikke brukes noen andre plass en hjemme da man blir helt hvit på leppene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar